پروژه تشریح سیستم مالی و حسابداری شرکت سهامی کاشی نیلو

پروژه تشریح سیستم مالی و حسابداری شرکت سهامی کاشی نیلو

پروژه تشریح سیستم مالی و حسابداری شرکت سهامی کاشی نیلو
پروژه تشریح سیستم مالی و حسابداری شرکت سهامی کاشی نیلو
جایگاه شما !

عملکرد شرکت:

کاشی نیلو در تولید محصولاتی چون کاشی کف، دیوار، پرسلان، لعابدار و پولیش شده، آنتی باکتریال، نانو و کاشی ضداسید صنعتی تخصص دارد و محصولات تولیدی آن مورد استفاده درتمامی فضاهای داخلی مسکونی، بهداشتی، نمای ساختمان ها، فضاهای اداری، محیط های صنعتی، محیط های پر تردد و ترافیکی و پروژه های شهری می باشد. موضوع فعالیت شرکت طبق ماده ۳ اساسنامه عبارت است از احداث و خرید، نصب، راه اندازی و بهره برداری کارخانجات ساخت انواع کاشی، سرامیک، وسایل بهداشتی و صنایع جانبی و وابسته به آن و به طور کلی هر نوع تأسیسات و تجهیزات و واحدهایی که مربوط به تولیدات موضوع شرکت باشد. عملیاتی چون استخراج و بهره برداری کلیه معادن مورد نیاز، بازاریابی توزیع و فروش و صادر نمودن انواع محصولات تولیدی و واردات انواع ماشین آلات مرتبط با موضوع شرکت، مشارکت درسایر شرکت ها و به طور کلی مبادرت به کلیه معاملات و عملیات مالی و تجارتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم در تولید محصولات نقش دارد در شرکت انجام می گیرد.

ظرفیت اولیه تولید این شرکت یک میلیون متر مربع در سال با سایز ۲۰*۱۰ سانتی متر بود وشرکت با تولید محصولات کف در این سایز توانست نیاز کشور را پاسخگو باشد. در سال ۱۳۶۸ فاز اول طرح توسعه شرکت شروع گردید و شرکت کاشی نیلو توانست در پایان این فاز محصولاتی در سایز های ۴۰* ۶۰/۳۳ *۳۳ و ۴۰*۴۰ تولید نماید. فاز اول توسعه این کارخانه در سال ۱۳۷۳ به بهره برداری از این مرحله تولید به دو میلیون متر مربع در سال افزایش یافت. تولید شرکت تا سال ۱۳۷۸ با ظرفیت چهار میلیون متر مربع ادامه داشته است.

این شرکت در سال ۱۳۸۰ فاز دوم توسعه خود را به بهره برداری رساند و طی آن ظرفیت تولید این شرکت به پنج میلیون متر مربع درسال افزایش یافت. در همان سال فاز دوم توسعه به اتمام رسید و شرکت موفق به تولید کاشی های دیوار با تکنولوژی منوپروزا گردید.

خلاصه و نتیجه گیری:

شرکت کاشی نیلو شرکت سهامی عام است که در تاریخ ۱۴/۱۲/۱۳۵۳ به ثبت رسیده است. شرکتی است که در انواع ساخت کاشی و سرامیک متخصص بوده و سالیان سال است که فرآیند تولید آن را دنبال کرده است. این شرکت دارای امکانات بالا و پرسنل زیادی بوده و برای نگهداری موجودی ها از انبار مخصوصی استفاده می کند سیستم حسابداری شرکت به منزله قلب برای شرکت می باشد و در صورت استفاده صحیح از سیستم حسابداری صحیح و کارآمد، می توان در قسمت های خرید و فروش و سود دهی شرکت راهکارهای مهمی را ارائه داد.

پیشنهاداتی که جهت بهبود عملکرد شرکت مطرح است به شرح زیر است:

ـ بعد از نیروی انسانی و مدیریت کارآمد مهمترین امر، در زمینه فروش اعتبار شرکت، مسئله بازار و بازاریابی است. شرکت باید تا بالاترین حد ممکن با استفاده از روش های مناسب و بازاریابان مجرب و در صورت استفاده بیشتر از تجارت الکترونیک و معرفی خود به شرکت های بزرگتر و شهرهای دیگر و سایر کشورها فروش خود را به میزان بیشتری از فروش فعلی برساند.

مدیریت بازار در دست بازاریابان است بنابراین بازاریابان شرکت باید سریع تر، کارکشته تر، با تجربه تر و کارآفرین تر باشند تا وضعیت بازار روز به روز رشد پیدا کند و از نابسامانی وضعیت شدن دور بماند.

 

دانلود فایل

فایل بصورت ورد 70 صفحه قابل ویرایش می باشد


برچسب های مفید : , , ,

دوشنبه 18 آذر 1392

نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات متنی شما
روزیکس | مرجع وبمسترها
موبایل اسکای مرجع موبایل
ورود به سایت
عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 904
    کل نظرات : 22
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
    تعداد اعضا : 2
  • کاربران آنلاین
  • آمار بازدید
  • بازديد امروز : 55
    بازديد ديروز : 259
    بازديد کننده امروز : 14
    بازديد کننده ديروز : 14
    گوگل امروز : 0
    گوگل ديروز: 0
    بازديد هفته : 658
    بازديد ماه : 612
    بازديد سال : 7,337
    بازديد کلي : 142,494
  • اطلاعات شما
  • آي پي : 3.137.187.233
    مرورگر : Safari 5.1
    سيستم عامل :

جدید ترین ها

محبوب ترین ها

با عضویت در خبرنامه موبایل اسکای آخرین مطالب سایت را براحتی در ایمیلتان دریافت نمایید